Основна мета навчання рідної мови полягала у формуванні національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися засобами рідної мови – її стилями, типами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності, тобто забезпечує належний рівень комунікативної компетенції.
Для досягнення основної освітньої мети застосовували комунікативно-функціональний та особистісно зорієнтований, соціокультурний і комунікативно-діяльнісний підходи до навчання рідної мови.
Об’єктом дослідження протягом навчального року було питання: обдарований учень, інноваційні технології навчання, формування практичних умінь і навичок із подальшим впровадженням цих технологій у практику.
Робота з учнями реалізовувалася в різних аспектах:
· науково-теоретичному, що передбачає шляхи формування наукового світогляду учнів;
· науково-практичному – розробка та апробація інструментарію, необхідного для творчої співпраці вчителя і учнів;
· народознавчому, що пов'язаний з організацією та проведенням заходів, спрямованих на вивчення культури, звичаїв і традицій рідного краю;
· літературно-краєзнавчому, що містить організацію та проведення пошуково-дослідної діяльності учнів з літературного краєзнавства;
· аспекті роботи з обдарованими дітьми, що реалізується в залученні учнів до творчої пошуково-дослідної діяльності на уроках і в позаурочний час.... детальніше