Робота кафедри

Конструктор комбінованого уроку

<>                                                  
<>

Основні
етапи уроку

Форми та методи роботи

Приклади нетрадиційних прийомів
Перевірка домашнього завдання

  • тестові завдання;
  • самоперевірка за еталоном;
  • програмоване опитування;
  • індивідуальне опитування;
  • фронтальна бесіда

Інтелектуальна розминка; ігри «Вірю — не вірю», «Так — ні», «Диктант для шпигуна», «Знайди помилку», «Світлофор», «Лото» та ін.; щадне опит ування, тихе опитування, діалогічна пара,
тест-рейтинг, театр «Мім» та ін.

Актуалізація опорних знань

  • використання тексту підручника, довідників тощо;
  • схеми, малюнки тощо;
  • бесіда;
  • використання методів «мозкового штурму», «асоціювання» тощо.

«Мозковий штурм», «Асоціативні схеми»
Мотивація навчальної діяльності
  • зв’язок навчального матеріалу з реаліями життя, показ його практичного значення;
  • створення проблемної ситуації, для розв’язання якої потрібно засвоїти нове;
  • вплив на емоційну сферу;
  • використання яскравих афоризмів, порівнянь, образів;
  • рольові ігри і т. ін.

«Дивуй», «Фантастична добавка», «Відстрочена загадка», кросворди, читаємо (використання літер), асоціації на дошці (поняття, квітка і т. д.), «Показуха», «Картинна галерея», «Мозкова атака», класифікація, альтернативи
Вивчення нового матеріалу
  • методи словесного навчання;
  • методи наочного навчання;
  • методи практичного навчання;
  • методи дослідження

Кросворди, модель майбутніх знань, асоціативні схеми, кмітливе читання, діалог Ривіна, «На смак і колір», «Сліпий капітан», «Моделі, що ожили», «Пізнайко»
Закріплення нового матеріалу
  • творчі роботи;
  • тестування;
  • вправи;
  • бесіда;
  • робота з підручником;
  • повторення дослідів і т. ін.

«Крокодил», «Малюнок на скелі», «Фантастичні тварини», ораторські змагання, «Логіка й фантазія», «Машина часу», «На шаховому полі», «Доміно», «Аукціон», «Погоня в лабіринті», «Інтелектуальний тир», тези, есе, «Інтелектуальне лото», «Вузька спеціалізація», «Репортери»
Домашнє завдання

  • вправи, письмові роботи;
  • робота з текстом підручника;
  • вивчення документів;
  • робота зі словником, довідником;
  • проведення дослідів;
  • читання творів і т. ін.

Творче завдання, «Знайди завдання», «Безпрограшна лоторея», «Ярмарок-продаж», «Вибери сам», одне завдання на двох, «Заздалегідь»