Основні етапи уроку | Форми та методи роботи | <> > Приклади нетрадиційних прийомів |
Перевірка домашнього завдання |
| Інтелектуальна розминка; ігри «Вірю — не вірю», «Так — ні», «Диктант для шпигуна», «Знайди помилку», «Світлофор», «Лото» та ін.; щадне опит ування, тихе опитування, діалогічна пара, тест-рейтинг, театр «Мім» та ін. |
Актуалізація опорних знань |
| «Мозковий штурм», «Асоціативні схеми» |
Мотивація навчальної діяльності |
| «Дивуй», «Фантастична добавка», «Відстрочена загадка», кросворди, читаємо (використання літер), асоціації на дошці (поняття, квітка і т. д.), «Показуха», «Картинна галерея», «Мозкова атака», класифікація, альтернативи |
Вивчення нового матеріалу |
| Кросворди, модель майбутніх знань, асоціативні схеми, кмітливе читання, діалог Ривіна, «На смак і колір», «Сліпий капітан», «Моделі, що ожили», «Пізнайко» |
Закріплення нового матеріалу |
| «Крокодил», «Малюнок на скелі», «Фантастичні тварини», ораторські змагання, «Логіка й фантазія», «Машина часу», «На шаховому полі», «Доміно», «Аукціон», «Погоня в лабіринті», «Інтелектуальний тир», тези, есе, «Інтелектуальне лото», «Вузька спеціалізація», «Репортери» |
Домашнє завдання |
| Творче завдання, «Знайди завдання», «Безпрограшна лоторея», «Ярмарок-продаж», «Вибери сам», одне завдання на двох, «Заздалегідь» |
Конструктор комбінованого уроку
Підписатися на:
Дописи (Atom)